FAQ COVID 19

Ako môžem vrátiť, alebo vymeniť tovar?

Do odvolania predlžujeme u objednávok vyexpedovaných od 1.3.202 termín na výmenu alebo vrátenie zo 14tich dní na neobmedzenú dobu (do odvolania).

A čo osobné odbery na pobočkách Zásilkovny, alebo Slovenskej pošty?

Je stále možný. Len je potrebné si pri výbere danej pobočky pre osobný odber overiť aktuálnu otváraciu dobu prípadne aj celé dni, kedy má daná pobočka otvorené alebo zatvorené. Nie všade majú otvorené rovnako ako je bežné.

Nevyzdvihnuté zásielky na uzavretých pobočkách Zásielkovňy

Podľa informácií od tohto dopravcu dochádza ku sťahovanie neprevzatých zásielok zo zatvorených pobočiek späť na distribučné depa a následne budú tieto zásielky automaticky doručené na inú najbližšiu pobočku, ktorá je otvorená. O všetkých týchto úkonoch by mal byť zakazník informovaný od Zásielkovňa sms a emaily.
Ak aj napriek tomu by sa z vašej zásielkou nič nedialo, najrýchlejší je kontaktovať ich zákaznícky servis na tel. +421 221 201 135 alebo emailom info@zasielkovna.sk a tu vám ich operátori zistia aktuálne informácie.
Prípadne kontaktujte náš zákaznícky servis a pokúsime sa dané informácie zistiť my.

Doručovanie zásielok dopravcom GLS

Podľa aktuálnych informácií má tento dopravca plne vyťaženú logistickú kapacitu. Náš partner na to reaguje flexibilne a v týchto prípadoch presmerováva zásielky k iným dopravcom tak, aby vaša zásielka bola doručená včas. Pre vás sa teda nič nemení, len vám zásielku môže doručovať kuriér inej prepravnej spoločnosti.

ZÁKAZNICKÝ SERVIS

+420 725 888 008 (Odpovíme Vám na veškeré dotazy ohledně objednávek.  po-pá: 7:00-16:00 h)