Časté otázky

Pred objednávkou

Ak mi nebude vyhovovať veľkosť, môžem tovar  vymeniť?

Áno, vymeníme vám akýkolvek model z objednávky zdarma - to znamená, že vám nový tovar pošleme na vlastné náklady. Až v prípade opakovanej výmeny (druhej, tretej...) je tento proces spoplatnený cenou dopravy, ktorá činí 4,99 EUR. Ak chcete znížiť  riziko výmeny  na minimum, dôkladne sa odmerajte podľa veľkostných tabuliek.

Koľko bude stáť doprava?

Ceny doručenia a dopravy Vašej objednávky nájdete na stránke doprava.

Ako môžem tovar zaplatiť?

Zaplatiť môžete rôznymi spôsobmi ako sa môžete presvedčiť na stránke platobné možnosti.

Po objednávke

Kedy mi doručíte objednaný tovar?

Vybavenie objednávky trvá 3-5 dní v závislosti na type platby.

Tovar mi nevyhovuje, môžem  ho vrátiť?

  • Samozrejme, máte na to právo zo zákona. Nepoškodený tovar môžete vrátiť v lehote 14 dní bez udania dôvodu na adresu ESHOP - Outlet Adidas, Třída Svornosti 1085/6, 779 00 Olomouc. Nezabudnite prosím priložiť kópiu faktúry.
  • Pre ľahšie a rýchlejšie vybavenie vrátenia / výmeny či reklamácie prosím použite formulár, ktorý je na stiahnutiu tu:

Formulár na vrátenie / výmenu / reklamáciu - DOC Formulár na vrátenie / výmenu / reklamáciu - PDF

Kedy môžem očakávať vrátenie peňazí, pokiaľ vrátim tovar v 14dennej lehote?

Zákonom stanovená lehota je 30 dní od prijatia vašej vrátenej objednávky. Snažíme sa však vrátiť  peniaze čo najskôr. Zvyčajne to stihneme do 10 pracovných dní.

Tovar nie je v poriadku, ako ho môžem reklamovať a ako dlho to bude trvať?

Sú dva spôsoby reklamácie:

  • Tovar  môžete (spolu s faktúrou) zaslať na adresu Lion Sport s.r.o. - reklamačné oddelenie, Třída Svornosti 1085/6, 779 00 Olomouc. Pripojte aj  popis chyby a kontakt na seba. Najistejšia je doporučená zásielka, alebo zásielka s doručenkou.
  • Tovar môžete reklamovať aj osobne v  niektorej z našich predajní. Nezabudnite si priniesť faktúru.

Zákonom stanovená lehota na vybavenie reklamácie je maximálne  30 dní. Vždy sa snažíme byť rýchlejší.